کلاهی: دیگران باید در مورد عملکردم در فدراسیون نظر بدهند/ پتروشیمی و شهرداری گرگان انصراف کتبی نداده‌اند

 

شبنم کلاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری جلسه مسئولان فدراسیون با شورای برنامه‌ریزی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: جلسه خوبی در شورای برنامه‌ریزی داشتیم. در این جلسه در مورد نحوه برگزاری چگونگی لیگ مواردی را مطرح کردیم. همچنین از نظر سخت‌افزاری و سایر موارد هم باشگاه‌ها رصد شوند که در چه شرایطی قرار دهند و پس از آن تعداد تیم‌های لیگ را مشخص خواهیم کرد.

وی افزود: تاریخ قطعی برای شروع لیگ را ۲۴ مهر تعیین کرده‌ایم و در صورتی که اتفاق تازه‌ای در مورد بیماری کرونا رخ ندهد در همین زمان لیگ را استارت خواهیم زد.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه تکلیف باشگاه‌های پتروشیمی و شهرداری گرگان برای حضور در فصل آینده لیگ برتر چه شد، گفت: مسئولان باشگاه‌های پتروشیمی و شهرداری گرگان هنوز به صورت کتبی انصراف خودشان را از لیگ اعلام نکرده‌اند و هنوز هم امیدواریم تا با اعلام آمادگی این تیم‌ها مسابقات جذابیت بیشتری به خودش بگیرد.

کلاهی در خصوص اینکه آیا در این مدت از عملکرد خودش راضی بوده است یا خیر، اظهار داشت: اینکه بخواهم خودم نظر بدهم که در این مدت عملکردم در فدراسیون راضی‌کننده بوده است یا خیر، مسئله قابل درستی نیست زیرا باید مسئولان و جامعه بسکتبال در این رابطه نظرات خودشان را مطرح کنند. اما با وجود این موضوع تلاش می‌کتم تا بتوانم  در سمتی که برعهده گرفته‌ام موفقیت‌آمیز عمل کنم.

وی در پایان در مورد تعیین کادرفنی تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: جلسه کمیته فنی ظرف چند روز آینده برگزار خواهد شد که در این جلسه نه تنها وضعیت تیم‌ملی بزرگسالان بلکه عملکرد و برنامه‌های تمام رده‌های سنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس در مورد ادامه و یا قطع همکاری و حتی نحوه آماده‌سازی تمامی تیم‌ها در رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی خواهد شد.