اولین نایب قهرمانی در تاریخ بسکتبال بانوان گرگان

فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان در حال برگزاری بود که با خبر ورود کرونا به کشور و تعطیلی لیگ مواجه شدیم.تیم گروه بهمن موفق شده بود دیدار اول فینال اول را که در گرگان برگزار شد به پیروزی دست پیداکند.

پس از جلسات مختلف بین مسئولین دو تیم و فدراسیون بسکتبال،سرانجام تیم گروه بهمن به عنوان قهرمان و تیم بانوان شهر گرگان به عنوان نایب قهرمان لیگ معرفی شدند.

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در این مورد به ایسنا، گفت: تیم گرگان به صورت رسمی نامه انصراف از بازی را داد و پیش از این هم مربیان تیم‌ها به توافق رسیده بودند تا بازی برگزار نشود. هر چند ما می‌خواستیم از فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز برگزاری بازی را بگیریم اما به این نتیجه رسیدیم که سلامتی بازیکنان مهم‌تر است. در نهایت تیم گرگان با توجه به برد در دور رفت به عنوان قهرمان انتخاب شد.

تاریخ سازی باوان این دیار هیچگاه فراموش نمیشود.بانوانی که در طول فصصل با مشکلات متعددی همراه بودند و با بودجه ای بسیار کمتر از دیگر تیم ها در لیگ شرکت کردند.

اما جنگیدند و پا پس نکشیدندتا بار دیگر ثابت کنند هیچ چیزی جلودار اهداف و اراده آن ها نیست.

نکته ای که بار دیگر به بسکتبال ایران ثابت شد،ریشه داشتن بسکتبال در گرگان است.هوادارانی که در تمام بازی های بانوان شهرداری گرگان حضور داشتند و از بانوان شهرشان حمایت میکردند.

بار دیگر ثابت شد گرگان یعنی بسکتبال و بسکتبال یعنی گرگان

تشکر ویژه از کادر فنی و بازیکنان پر تلاش تیم بانوان شهر گرگان

تشکر از شهردار گرگان و اعضای شورای شهر

تشکر از بهترین و پرشورترین هواداران دنیا

کروه تحریریه انجمن هواداران بسکتبال گرگان