قلعه عقابها هرگز نا اميد نخواهد شد

سلام و درود خدمت سروران گرامي خودم هواداران عزيز و هميشه سربلند بسكتبال ايالت گرگان زمين
ضمن ارزوي قبولي طاعات چند نكته را لازم بود خدمت شما پرشورها عرض كنم ؛

۱-يك تشكر ويژه از مدير عامل تيم شهردار ورزش دوست و پرتلاش و هم از كادر زحمتكش و بازيكنان متعصب و باوفاي تيم بايد داشته باشيم كه به حق دل مردم رو شاد كردند و موجي از عشق و اميد به زندگي رو در دل اقشار مردم شريف استان كه عاشقانه به بسكتبال گرگان دل بسته هستند ، نمودند.

۲- قهرماني روي كاغذ هيچكدوم ما را بعد ٦٣ سال و پس از دو سال موفقيت اميز راضي نميكند ، ما دوست داريم بازي كنيم و در زمين مسابقه حريفان را تار و مار كنيم و در فينال با سرافرازي جام رو بالاي سرمون ببريم و جشن و پايكوبي راه بندازيم كه دنيا شگفت زده شود.

٣- بجز هواداران همه در اين راي ظالمانه فدراسيون مقصر هستند كوچيك و بزرگ ، چون بايد تصور سر بريدن تيم مظلوم شهرستاني رو از قبل ميكردند و ستاد بحران تشكيل ميدادند، اما به هرحال و در زماني كه حق ما با درخشش يك تيم رويايي فقط قهرماني بود به بهانه بيماري كرونا تصميم عجولانه فدراسيون باعث شد ، همه ما در هاله اي از غم و ناراحتي به تنها دلخوشي شهر خسته گرگان زانوي غم بگيريم.

٤- اما بايد احساسي فكر نكرد بايد از ديد تجربه به موضوع نگاه كنيم بايد به مديران و مسئولان انگيزه بيشتري بدهيم تا بسرعت ضمن تسويه حساب با تيم فصل قبل ، يك تيم انتقامي را راهي فصل جديد كنند تا شايد در فصل اينده ارزوي ديرينه و به حق مردم شريف منطقه تحقق يابد.

٥- از همه عزيزاني كه بدون ريا و منت پيگير موضوع راي بودند صميمانه تشكر ميكنم و اين همدلي و همراهي را به فال نيك ميگيريم و اميدواريم بسكتبال گرگان را تنها نگذارند و بيشتر از قبل كنار هواداران حضور داشته باشند.

٦- من و همه شما با گذشت حدود دو ماه از اين راي بي تدبير اقايان ، ديگر اميدي به تغيير نداريم ، چه بهتر كه اتحاد و همدلي خودمون رو بيشتر كنيم و مراقب حاشيه سازان و مخالفان بسكتبال باشيم.

۷-گزارش عملکرد انجمن هواداران برای اتفاقات اخیر و پاسخگویی به برخی دوستان شاید در زمانی دیگر…

جام ندادین بهمون
نفرین عالم بهتون

سرباز هميشگي شما حسين شايان پناه

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.